X
تبليغات

تصویر ثابت

چگونه زردی فرش را از بین ببریم
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع مقالات رسمی فرش و شستشوی ان

بازدید : 92
چهارشنبه 20 مرداد 1400 زمان : 15:36

چه گونه زردی فرش را از قالیشویی در مشهد در بین ببریم. می بایست اظهار‌کرد که برای تمامی ما پیش آمده که پس از چند توشه به کار گیری از فرش ها و شستن آن‌ها ، ریشه ها و یا این که حتی بافت خویش فرش زردرنگ شد‌ه‌است. این واقعه به انگیزه ماندن کثیفی و آب چرک آلود و آب رنگ زرد هایی میباشد که پس از شستشو از فرش بیرون میگردد و بعداز کم آب شدن گرد‌همایی کرده و بافت فرش را از دربین می‌برد یا این که ریشه های فرش را که انتهای فرش می باشند را زرد رنگ می نماید. این حادثه مخصوصا هنگامی می افتد که فرش ها در منزل شسته می‌شوند و با فعالیت پهن کردن آن روی دیوارها یا این که پارو کشیدن آن‌ها آحاد آب ناپاک ها را به سمت ریشه یا این که بافت فرش میبرند. بعضا از وقت ها شوینده های نامناسب بر الیاف فرش تاثیر می‌گذارد و گه گاه هم جارو نکشیدن فرش پیش از شستشو ، آلودگی ها را وارد بافت فرش می نماید. یکی طریق های خودداری از این حادثه شستن فرش ها بوسیله قالیشویی ها میباشد. البته از طریق های خانگی هم می‌توانید استعمال فرمایید. از محلول آب و نمک و سرکه به کار گیری فرمایید. این محلول را بر نقاط رنگ زرد ریخته و سفت دستمال بکشید. این طرز با میکروب زدایی و اسیدی بودن سبب از میان بردن زردرنگ فرش می گردد. فرش هایی که در وب سایت کلاهدوزان مو جود می باشند نیز نیاز به محافظت دارا‌هستند. با مطالعه این نوشته ی علمی شما با طریق از در میان بردن زردی فرش ها آشنا می‌شوید.

فرش شستم زرد رنگ گردیده چیکار کنم
فرش شستم رنگ زرد گردیده چیکار کنم ! این خلل بخش اعظمی از اشخاص بعداز شستن فرش هایشان در منزل است. این حادثه به انگیزه ماندن کثیفی و آب ناپاک و آب زرد رنگ هایی میباشد که بعداز شستشو از فرش بیرون می گردد و بعداز کم آب شدن جلسه کرده و بافت فرش را از میان می‌برد یا این که ریشه های فرش را که انتهای فرش می باشند را زردرنگ می نماید. این رخداد مخصوصا هنگامی می افتد که فرش ها در منزل شسته می گردند و با کار پهن کردن آن روی دیوارها یا این که پارو کشیدن آنان مجموع آب چرک الود ها را به سمت ریشه یا این که بافت فرش می‌برند. فرشی که زردرنگ می گردد را بایستی مجدد به صورت اصولی شست یعنی در آغاز بایستی فرش را گردگیری نمایید ، آن گاه با به کارگیری از شوینده های مطلوب بشویید و آب گیری را بدون نقص و اصولی اعمال دهید. روشی دیگر برای رفع زردی فرش ، استعمال از محلول آب و جوش شیرین و سرکه میباشد. این محلول را بر نقاط زرد ریخته و سفت دستمال بکشید. این طرز با میکروب زدایی و اسیدی بودن سبب ساز از دربین بردن زرد فرش می‌گردد.

از در میان بردن زرداب فرش
از میان بردن زرداب فرش بسیار سهل است ولی نخست بایستی اعلام کرد که تمامی ی ما دوست داریم فرش های منزلمان مدام قشنگ و سپید باشد و لکه های رنگ زرد یا این که ... روی آن وجود نداشته باشد ؛ صحیح مثل روز نخستین! ولی پس از شستن فرش هایمان در منزل متوجه لکه های زردرنگ بر روی آن می شویم و یا این که مشاهده میکنیم که ریشه های فرش زرد رنگ و کدر گردیده است. این رخداد به انگیزه ماندن کثیفی و آب چرک الود و آب زردرنگ هایی میباشد که پس از شستشو از فرش بیرون می‌گردد و بعد از کم آب شدن گرد هم آیی کرده و بافت فرش را از در بین میبرد یا این که ریشه های فرش را که انتهای فرش می‌باشند را رنگ زرد می نماید. برای از در بین بردن زردی فرش بایستی در ادامه محلول هایی با خواص اسیدی بودن باشید. شوینده یا این که محلول متبوع را با آب گرم ترکیب کرده ؛ آن گاه اسفنج یا این که ابر یا این که ... خویش را وارد محلول کرده و به آرامی بر روی لکه های رنگ زرد یا این که ریشه های زردرنگ بکشید. آن گاه بگذارید فرش به صورت اصولی کم آب خواهد شد. ولی شایسته ترین رویه برای دوری از زرداب فرش سپردن فرش ها به قالیشویی میباشد. در کارگاه های قالیشویی فرش ها را باطن دیگ های والا آبگیر (سانترفیوژ های پرقدرت) میگذارند تا با سرعت و فشار فرش ها شسته گردیده و از ضابطه گریزو فرار راءس همه آب های پلشت فرش از آن بیرون خواهد شد.

How remove carpet yellow 1

از میان بردن زردی فرش در اثر سوختگی
از فی مابین بردن زردی فرش در اثر سوختگی با شیوه های خانگی قابلیت و امکان پذیر میباشد. خیلی از زمان ها برای همگی ما اتفاق افتاده میباشد که اتو داغ ، فرش را می سوزاند و یا این که سیگار از دست ما می افتد و روی فرش لکه های زردرنگ رنگی را ساخت و ساز میکند. در صدر شما می بایست با اسکاچ نم دار روی محل سوختگی بکشید تا زردی آن پاره ای گرفته خواهد شد. حتی میتوانید با سمباده روی محل سوختگی بکشید و در صورتی‌که پرز های متعددی از آن سوخته میباشد آنها‌را با قیچی بچینید. گام‌بعدی برداشتن پیاز میباشد ! یک پیاز بردارید و آن را نصف فرمایید و روی محل سوختگی برای یک الی دو دقیقه بکشید. آن‌گاه دست خویش را سفت بکشید تا آب پیاز باطن الیاف نفوذ نماید. حالا فرش خویش را با یک دستمال تر منزه نمائید. میتوانید روی آب پیاز نمک بریزید تا زرد رنگ را سریع از دربین برنده شود. نکته مهم این میباشد که محل لکه می بایست هرچه زودتر از فی مابین برود. چنانچه مقطع فرصت زمان بر از محل ساخت لکه قبل باشد هیچ روشی جوابگو وجود ندارد.

چه گونه فرش را بشوییم تا زردرنگ نشود
چه‌گونه فرش را بشوییم تا زردرنگ نشود سوالی میباشد که اکثری از خانم ها و آقایان هنگام شستن فرش ها از خویش می‌پرسند. شما میتوانید فرش های خویش را به قالیشویی بسپارید ولی روش دیگری وجود داراست تا فرش های خویش را در منزل فارغ از رنگ زرد شدن بشویید. نخست بایستی فرش های خویش را گرد و غبار گیری بی آلایش فرمایید. یعنی فرش را حرکت دهید . می‌توانید به آرامی با جارو دستی بر روی فرش بزنید تا خاک ها از فرش بیرون خواهد شد. استعمال از زمین مشقت بار و شیب دار برای شستن فرش ها بهتر میباشد . همینطور جریان آب بایستی به طور دوش و با حرارت ساده باشد زیرا آب داغ به بافت فرش جراحت میرساند. در شستشوی فرش می بایست از شوینده های مطلوب به کار گیری فرمایید. فرش را شسته و تماما آبگیری فرمایید آن‌گاه با یک دستمال نخی یا این که حوله آب پرز های آن را بگیرید و آن را روی زمین پهن فرمایید تا نصیب هایی که رنگ میدهد با بخش های دیگر فرش تداخل رنگی پیدا نکند. فرش در شرایط پهن رطوبت خویش را از دست داده ، آن‌گاه بعد ، فرش را در معرض هوا قرار دهید تا به ندرت کم آب خواهد شد.

برچسب ها قالیشویی در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 2753
  • بازدید کلی : 5867
  • کدهای اختصاصی